Welkom by die webjoernaal van die Warmbad Renaissance-aftreeoord, Bela-Bela

Welcome to the blog of the Warmbad Renaissance Retirement Village, Bela-Bela

Soek 'n berig in Renaissance

Soek jy na 'n berig in hierdie webjoernaal? Volg die aanwysings hieronder.

Thursday 10 August 2017

Voormalige nuusredakteur reageer op berig

Japie Bosch, ‘n voormalige nuusredakteur van Die Vaderland, 'n Johannesburgse middagblad wat in 1988 sy deure gesluit het, het gereageer op ‘n berig oor Bella van Zyl wat onlangs op hierdie webjoernaal geplaas is. Klik HIER om toegang tot die berig te verkry.

Japie Bosch
Japie woon tans op Jeffreysbaai. Hy skryf: “Ek kon my oë vanoggend nie glo nie toe ek die storie oor Bella van Zyl op julle webjoernaal kry nie.  Ons het ons al stukkend gewonder oor waar Bella is.  Haar man, Danie, was in 1982/83 burgemeester van Johannesburg. Ek het destyds oor munisipale sake in Johannesburg verslag gedoen.  Mettertyd het ek hy boesemvriende geword.  Daar is talle stories te vertel oor sy menswees en flink denke.

“Danie was in die sewentigerjare ook ‘n vooraanstaande bokspromotor.

“Danie was altyd Danie en Bella was altyd Bella.  Geen pretensie nie.

“Stuur asseblief vir Bella ons liefde en groete.  Ons sal graag met haar wil kontak maak.

(Ons het Japie se boodskap aan Bella oorgedra. Ons vertrou dat hulle hulle vriendskap hernieu het. – Red.)

No comments:

Post a Comment