Welkom by die webjoernaal van die Warmbad Renaissance-aftreeoord, Bela-Bela

Welcome to the blog of the Warmbad Renaissance Retirement Village, Bela-Bela

Soek 'n berig in Renaissance

Soek jy na 'n berig in hierdie webjoernaal? Volg die aanwysings hieronder.

Monday 13 March 2023

 Aan alle Renaissance Webjoernaal lesers.

 Ek is soos die Engelse se spreekwoord lui :'New on the block'.

 Ek het tot dusver geen kennis van die Webjoernaal nie, maar ek leer soos ek aangaan.

Ek wil graag vir almal vra om my te ondersteun in hierdie nuwe fase in my lewe en wil graag 'n skakel tussen die inwoners en Renaissance Bestuurskomitee wees asook onderlinge samehorigeheid tussen die inwoners bevorder.

 Jammer daar was niks in Februarie geplaas nie, maar met heelwat 'hick-ups' gaan ek probeer om my kant te bring om almal op hoogte te hou van gebeure so ver as wat ek kan.

 Groetnis

 Rina du Toit

 

To all Renaissance Webblog readers,

 As I am new to this new venture in my life, with no previous experience, I ask everybody to bear with me as I learn as I go along.

I want to be the link between the Residents and the Management Committee and improve relationships between all residents.

 Apologies to all that there were no new posts for February which was not possible due to all kinds of mishaps, but I will try to keep you up to date as far as possible.

 Regards

Rina du Toit

No comments:

Post a Comment