Welkom by die webjoernaal van die Warmbad Renaissance-aftreeoord, Bela-Bela

Welcome to the blog of the Warmbad Renaissance Retirement Village, Bela-Bela

Soek 'n berig in Renaissance

Soek jy na 'n berig in hierdie webjoernaal? Volg die aanwysings hieronder.

Wednesday 31 October 2018

Vlytige vingers

Houtsneewerk wat deur Caro van der Schyff gedoen is.
CARO VAN DER SCHYFF (E103) skryf: Nadat ek en Corrie na Warmbad Renaissance verhuis het, het ek na iets gesoek waarmee ek my kan besig hou terwyl hy sy sakeonderneming bedryf.

ʼn Geruime tyd lank was rolbal my grootste vreugde en tydverdryf. Ek het egter algaande ʼn behoefte ervaar om iets skeppends te doen.

Toe oorreed ‘n vriendin my om saam met haar lesse in houtsneewerk te neem by Susan Hugo, inwoner van ʼn naburige aftreeoord. En siedaar, sedert Augustus 2016 word dít my groot passie.

Ons het in September ʼn uitstalling gehou. Die resultaat blyk uit die foto’s hierbo en hieronder.

Sedertdien het ek ‘n paar bestellings gekry vir familiewapens en handspieëls.  Nou is ek lekker besig. Ek hoop net die geraas pla die bure nie te veel nie!

Caro staan by 'n paar van haar houtsneewerke
'n Hele aantal Warmbad Renaissance-inwoners het Caro se uitstalling bygewoon





No comments:

Post a Comment